tisdag 20 oktober 2009

Mötet

i morse, gick bra. Vi kom snabbt på, hur vi enklast skulle lägga upp arbetet, med listorna och 59 sidor är nu klara utav 187. Raskt marscherat skulle jag vilja påstå!

Annars har dagen varit bra. På arbetet har det ju som ni förstår, varit full rulle. Tog bussen hem, för MP slutade tidigt och skulle hem och ringa och boka. Så jag tyckte det var onödigt, att han kom och hämtade mig. Såg fram mot att få åka buss, ja inte åka buss, men att få lyssna på min ljudbok. Men vad hände? Jo, jag somnade strax efter Södervärn och vaknade en hållplats innan jag skulle av. Och boken var på och jag hade inte hört någonting!! Så det blev till att spola tillbaka..... :-(

Jag hade det så lyxigt när jag kom hem.....maten var klar! Det blev Korv Stroganoff med ris. Jättegott!

Nu är det strax dags att byta om och bege sig ner till ju-jutsu träningen. Precis när man har ätit, är det lite, lite svårt att motivera sig att gå ner där. Men när man väl kommer dit, är det hur kul som helst!


Inga kommentarer: