onsdag 4 november 2009

Nu har halva

veckan gått! Så känns det för mig i alla fall, nu när onsdagen snart är slut. Jippiee!!

Känner mig lite bättre idag, men det är som jag skrev i går en "varannan-dags" sjuka. Blääh!

Riktigt segt har det varit idag, trött som bara den när jag gick upp. Gav hundarna mat, fixade frukost och sen innan vi skulle åka, satte jag faktiskt på datorn och fixade lite i spelet jag håller på med, Molhile Empire. Hemskt va, att gamla tanten är en DATANÖRD? Ha, ha, ha!





Sen bar det av till jobb. Blev tilldelade en "jobbig kund", av en av mina kollegor, "som bara inte orkade ta den kunden just nu". Men efter några timmars trixande hit och dit och lite mail mellan mig, varulagret och kunden, löste sig allt till det bästa. Och jag kände mig ganska belåten, när jag dängde pappret på min kollegas skrivbord och sa: Fixat! Kände mig lite som bror Duktig. :-).



Bestämde med MP, när han ringde efter lunch, att jag skulle ta bussen hem. Skulle passa på att köpa nya vantar. Igår när vi var ute på en långrunda med hundarna och kom hem, så var två av mina fingrar på vänstra handen, kritvita och iskalla, trots att jag hade haft vantar på. Och på vägen till bussen idag, hände det med ena fingret igen. Riktigt läskigt! Men nu har jag införskaffat varma, goa vantar. Dyra som poker var de, men de är så sköna så!



Inga kommentarer: