torsdag 12 november 2009

Luften gick

ur mig helt, när jag kom hem ikväll. Jag har haft en hektiskt dag, och när klockan äntligen blev 18.00, satt jag fortfarande med en kund i telefonen. Blev klar med samtalet och hade loggat ur datan, när klockan var närmre 18.15. Det har verkligen varit mycket idag och efter att har suttit vid datan alla dessa timmar, svider det duktigt i ögonen....
Hade frågat min kollega M om jag kunde få åka med henne, hon bor också i Trelleborg. Givetvis, sa hon. Det var skönt, för då slapp MP köra in och hämta mig och jag slapp åka buss. Men det tråkiga i det hela, var att vi var inte hemma förrän strax efter 19.00. Så jag missade träningen.

Ja, jag missade inte den direkt, men jag hade inte ätit sen i middags och innan jag hade bytt om och kommit ner till dojon, hade klockan varit närmre 19.30. Så jag satte mig ner och funderade och det var då....luften gick ur mig.






Så jag bestämde mig för att bli hemma och försöka komma i säng lite, lite tidigare.

En sak som gjorde mig riktigt ledsen var att jag missade min dotter , när hon var här. Hon tog bussen hit till Trelleborg för att säga "hej då" till I, innan hon åker till Stockholm. Men hon hann bli hämtad av sin pappa, innan jag kom hem......




Men nästa helg får jag rå om henne, hon fyller nämligen år och vi ska fira henne då. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: