onsdag 11 november 2009

Äntligen

är den här dagen slut. Lång som ett ös regn regn har den varit (vilket uttryck!), men nu börjar den lida mot sitt slut i alla fall. Tack och lov!

Den är vecka är en sådan vecka, där jag har "omöjliga" arbetsuppgifter på min lott. Till råga på allt, har min ena arbetskamrat semester och vem tror ni har fått ta hand om hennes arbetsuppgifter? Jo, undertecknad!




Så här långt har veckan varit ganska bra, börjar känna mig friskare än jag gjort på länge. I går var jag till och med på träningen! Vad jag har saknat det! Det var helt underbart att vara där!



I morgon arbetar jag till 18.00 och börjar inte förrän kl 10.00. Men ska börja tidigare, för jag har hutlöst mycket att göra. Men dagen kommer att gå fortare då. Hoppas jag....

En rolig sak har hänt. T fick lägenheten! Det är så jätteroligt för honom!

En tråkig sak för oss alla, men inte för I, är att hon flyttar till Stockholm på lördag. Hon ska flytta ihop med sin pojkvän. Hon har kämpat på med sitt körkort och nu när hon har klarat det, så flyttar hon.
Förstår henne fullt ut att hon gör det, men kommer att sakna henne så jättemycket. Det kommer att bli tomt efter henne. Ja, efter T med givetvis, men han ska ju bo i Malmö, och det är ju betydligt närmre än Stockholm.....

Inga kommentarer: