tisdag 14 februari 2012

Vilken dag!

Ja, det har varit jobbigt. Inte så att vi har haft mycket att göra, utan det beror nog mer på att jag inte har mått så bra idag. Jag vaknade med huvudvärk och halsont i morse. Och det har suttit i hela dagen. Så det är nog mest det som har varit jobbigt.

Annars har det varit en bra dag. Vi har en konstförening på jobb och tyvärr ska den läggas ner, ås vi skulle ha vår sista dragning i dag. Det skulle lottas ut 17 tavlor av de som var inköpta och 17 namn skulle dras av de 35-36 som är med i konstföreningen.

Och gissa vad? De drog mitt namn...sist, som nr 17! När alla namnen var dragna, lades de i en skål igen och så skulle det dras i vilken ordning man skulle få välja tavla. Och den här gången kom jag som nr 7. När jag gick hem idag, så hade nr 1 och nr 2 valt sina tavlor, så förhoppningsvis kanske jag får välja i morgon! Håll tummarna!

Nu ska jag titta på Project Runway! Rätt så kul program och jag gillar att se vad de kan åstadkomma.

Inga kommentarer: