lördag 18 februari 2012

Regn, regn, regn!

Usch, blir så himla trött av detta gråa vädret. Undrar om jag inte egentligen tyckte bättre om när det var -10 grader och sol och snö.

Orken att blogga finns inte riktigt. Jag känner mig slö, trött och omotiverad. Men det händer inte så mycket. Har ju varit hemma från jobb sen onsdags för huvudvärk och feber. Febern har lättat och huvudvärken börjar ge med sig i dag. Men jag är så trött, så trött. Och det tycker jag att jag inte vill hålla på att älta om här på bloggen. Vill ha roligare saker att skriva om!

Jag och A var på nere på Pingstkyrkans second-hand affär och jag hittade jättefina glas som jag köpte. Formgivaren är Göran Wärff och serien heter Rustica och den tillverkades på 60-talet på Pukebergs glasbruk. Köpte 8 ölglas och 8 snapsglas. Visste är de fina! De ska förresten invigas idag till en god pizza. Ja, just det PIZZA! Orkar helt enkelt inte räkna points idag och tar en pointsfri dag idag! Fortsätter som vanligt i morgon! Känns lyxigt att "synda" till det. Ha,ha!

2 kommentarer:

Mikael sa...

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

Tant A sa...

Hej! Varit inne och kollat och tackar för erbjudandet. Men riktigt så modekunnig är jag inte...