tisdag 7 februari 2012

Jag älskar att träna!

Ja, det gör jag faktiskt! Det är så härligt att pressa sig till det yttersta. Visst är det jobbigt, men gud vad härligt efteråt, eller hur?

Jag ökade tiden på crosstrainern idag till 25 minuter och körde ganska snabbt. Och ökade motståndet rätt så rejält. Kände mig helt färdig efteråt, men nu efter duschen känns det UNDERBART!

Jag ska försöka titta efter ett träningsprogram på nätet som man kan följa. Det blir ju lite mer utmaning då. Klart det går att fixa ett eget och det gör jag kanske, men det kan vara rätt bra att se hur de har lagt upp ett sådant program. Ska se i morgon om jag har tid, annars ska jag försöka fixa det i helgen.'

Nu kallar snart sängen och det ska bli så skönt att krypa ner under sitt varma, goa täcke!


Inga kommentarer: