torsdag 16 februari 2012

Sover,läser, sover

Mycket mer orkar jag inte. Ja, sitter (halvligger) vid datorn också emellanåt. Har inte så mycket feber, utan det är huvudet och halsen som är värst. Och resten av kroppen...känner mig som en 100-åring.

I morse när jag gick upp och hade varit på toaletten, var jag så yr så MP fick hjälpa mig i säng. Så fort jag lyfte på huvudet, så var det som att sitta i värsta karusellen. Usch, det var otäckt. När jag sen skulle upp igen, för jag hade envisats med att jag skulle ta Eyla på morgonrundan, fick jag titta med ett öga i taget. Hela rummet snurrade om jag tittade med båda! Läskigt!! Givetvis slutande det med att jag behövde kräka, men efter det kändes det bättre.

Nu ska jag krypa till sängs igen och försöka sova. Huvudet värker och jag känner mig som om jag sprungit ett maratonlopp!

Inga kommentarer: