onsdag 1 februari 2012

Dagen

har varit ganska så tuff tycker jag. Det började redan i morse med problem, sen är det som det går troll i det hela! Hela dagen tycker jag bara jag har fått reda upp en massa PROBLEM. Men det har varit givande och roligt också. Bla fick jag jättebra feedback från en kund som är ganska så krävande. Och sådant är alltid roligt, eller hur?

I kväll kom A hem. Hon har varit hos en kompis sen söndag. Med henne hem följde hennes kompis Z. Så nu är det fullt hus igen. Kan någon förklara hur 2 tjejer i 18-20-års åldern kan låta som 10 stycken?

I kväll hade vi en jättegod middag, vi åt lax med pesto! Supergott och enkelt. Vill ni ha recept så säg till!

Nu är det snart dags att krypa i säng. Känns skönt, är ganska trött i både huvudet och kroppen. Tränade rörelserna idag och det gjorde ONT! Har nämligen en fruktanvärd träningsvärk efter måndagens träning. Har så ont i magen att det till och med  gör ont när jag nyser. Så rörelserna är verkligen effektiva!

2 kommentarer:

jessie sa...

Söt hund, är den din?

Tant A sa...

Hej! Nej tyvärr är det inte min. Hittade bilden på nätet. Men visst är de gullig?