söndag 19 februari 2012

Albäck!

I eftermiddags var MP, M , R och jag i Albäck med hundarna. Det var så otroligt lerigt där. Men vi hade tur, för solen tittade fram. Lite foto blev det, men mitt batteri la av efter halva rundan. Jag hade glömt att ladda det, typiskt va? Så jag lägger in foto i morgon istället, för nu är klocka för mycket och jag sitter och tittar på Morden i Midsomer.

M och R har varit här i eftermiddag och vi har ätit kvällsmat tillsammans Nu ska snart R göra sockerfri smulpaj och till det ska vi ha lättvanlijglass.

Ha, ha, denna helgen har verkligen inte gått i Viktväktarnas tecken, så jag tror inte jag har gått ner ett gram, tvärtom har jag nog gått upp. Men den smällen får jag ta. Jag har själv valt att göra så den här helgen, så det är bara att ta nya tag i morgon. Eller hur? Men ärlig som jag är skriver jag givetvis in vad vågen visar.

Inga kommentarer: