söndag 5 februari 2012

Söndag med snö!

Ja, från och till har det faktiskt fallit lite snö. Inte stora mängder tack och lov. Och kallt som bara den är det. Termometern visar på -6 grader. Det var kallare igår, men det känns ruggigt ändå. Vi har fått höja upp värmen på elementen, för det känns kallt även inomhus. Brrrr!

Idag är det en riktig söndag då man bara gör "ingenting". Ja, det är självvalt och jag njuter faktiskt av det. Just nu sitter jag inne på datorn och tittar på fina foto på Fotosidan.se och sen är jag inne på Facebook. Jag blev inbjuden till en grupp igår som heter " Vi som växte upp i/på Limhamn" och den är helt otroligt rolig att läsa. Så många som jag känner igen och vi kommer ihåg samma saker. Underbart! Har återupplevt min barn/ungdom igen!

Foto: Tant A

Inga kommentarer: