lördag 4 februari 2012

Kallt!

Brrr, det är kallt idag! Fast jag ännu inte har varit utomhus, tycker jag det är jättekallt även inomhus. MP tog Eyla själv i morse (tala om att jag känner mig som en svikare) och jag fixade till frukosten. Och nu har vi njutit av den och lusläst tidningen.

Och vad står nu på listan för idag? Jo, S T Ä D N I N G! Inte världens roligaste, men jag passar på att lyssna på min bok, så då ska det gå lättare. Och efter det då? Ja, det vet jag inte. Vill fotografera, men vet inte vad. Eventuellt kanske vi åker ner till småbåtshamnen och tar lite foto vid solnedgången. Det är inget bestämt, så vi får se vad det blir. Men är solen uppe hela dagen idag och det inte mulnar på, kan det bli fantastiskt fina bilder. Delar med mig här av en jag tog vintern 2009.

Foto: Tant A

Inga kommentarer: