torsdag 29 mars 2012

Utbildning igen!

Det har varit en intensiv dag idag. På förmiddagen hade jag massor att göra. Sen vid halv tolv tiden var det dags för vår Lunch & Learn. Det betyder att företaget bjuder på lunch och så har vi möte samtidigt. Det brukar oftast vara två sorter sallader, räksallad eller Caesarsallad. Och för min del är det inte svårt att välja. Jag älskar Casarsallad, så givetvis blev det den.

Efter lunchmötet fick jag undan en del order som låg och sen kl 13.00 var det dags för utbildning igen! I dag har jag fått lära mig göra kreditfakturor och returorder. Och jisses, vilken skillnad det kommer att bli! Så mycket enklare än vad vi har det nu. Me like!

I morgon är det ytterligare utbildning som står på schemat. Men jag måste erkänna att jag har lite dålig pejling på vad det ska vara. Tror det är utbildning i hur man fixar med kunddatan, dvs adresser osv. Men jag är inte säker, så det ska bli jätteintressant!

Nu ikväll blev det 45 intensiva minuter på crosstrainern! Och jag är nu helt utmattad i benen.

Vet ni vad goa vänner, i morgon är det FREDAG!

Inga kommentarer: