måndag 26 mars 2012

Inget bloggande!

Nej, det blev dåligt med bloggandet i helgen. Har inte mått bra och varit så otroligt trött och hängig. Känner fortfarande av tröttheten. Usch!

Lördag kom R till oss och åt frukost. De fick gjort vid sina fönster, så hon tog Chiefen med sig och kom hem till oss. M var inne och jobbade och slutade vid 12-tiden.

När M kom hem från jobb, tog han ,R och jag en snabb tur inom  Erikshjälpens second hand. Jag hittade en fin tavla som jag köpte. Lägger in en bild på den senare i veckan.

På eftermiddagen körde vi ner till Klagshamns ängar och släppte hundarna. Men först körde vi inom och hälsade på MP:s bror.

På kvällen blev det pizza och TV:tittande. M och R var hos oss hela kvällen. Kul!

I går söndag, var det jättefint väder. Vännerna B och A hörde av sig och undrade om vi ville följa med på en mc-tur. Jag kände mig bara så jättetrött och hade huvudvärk och kände inte riktigt för att sitta på en motorcykel. Men MP tog en tur med mc:n. Själv satt jag på balkonen och läste och sov om vartannat. På kvällen blev det lite TV:tittande.

A har varit borta hos pojkvännen sen torsdag kväll och kommer hem i dag.

Nu är det måndag och GB och jag är själva nu ett par dagar. ME går på samma utbildning som vi andra två har gått på innan. Förmiddagen har varit lugn. Nu har jag haft lunchvakten och ska ut en runda.

Inga kommentarer: