torsdag 1 mars 2012

Överraskning!

När jag kom hem idag så låg det ett blått kuvert adresserat till mig! Utan avsändare och när jag öppnade fanns följande i det:




Jag har alltså fått två biobiljetter från Scandinavian Photo, som tack för att jag har bloggat om dem! Detta är första gången jag har fått något sådant och jag blev jätteglad och rörd. Tack Scandinavian Photo!!

Jag väntar med spänning på att Scandinavian Photo i Malmö får hem ett nytt Tamron objektiv, så jag kan jämföra med det jag har. Just med tanke på det skrapande ljudet som jag berättat om tidigare.

Det har varit två intensiva dagar med utbildning i det nya datasystemet SAP. Men riktigit roligt är det och jag tror inte jag  kommer att ha problem med det. Inte vad jag känner nu i alla fall.

I morgon är det sista dagen och vi ska även få göra en test. Och om vi klarar det, så kommer vi att bli "godkända" att få använda systemet... Låter konstigt, men man får väl se det som  ett slags "körkortstest"

2 kommentarer:

Fia sa...

Va gulligt av dom =)

Tant A sa...

Ja, det var det verkligen! Jag är överraskad och jätteglad! Tycker det var supergulligt och... ja, jag är glad!