fredag 16 mars 2012

Försov mig!

Usch, i morse försov jag mig.!Drömde att jag var ute och flög i ett gammalt propellerplan, som höll på att störta. Vaknade av att MP:s radio gick i gång och där pratade de om det norska planet som störtat i Kebnikaiseområdet. For upp och tittade på min egen klocka och såg att den visade 06:37!

Stressad frågade jag MP vad klockan var och han sa 06:00. Hur jag kan ha fibblat till med min egen klocka, vet jag inte. Men jag blev jättestressad. MP lugnade mig och sa att han kunde köra mig in i dag. Och det lugnade mig lite, för då behövde jag inte skynda mig så mycket. Men när väl frukosten var avklarad och jag färdig, så var klockan bara 06:50. Så jag sa till MP att jag hann ta bussen. Så det fixade sig ganska bra.

Förmiddagen har varit lugn idag också. Och för en gångs skull tycker jag det är bra, för jag har en dundrande huvudvärk som inte vill släppa. Nu är det lunch och jag ska träffa min mamma och prata lite.

Inga kommentarer: