söndag 11 mars 2012

Helgsammanfattning del 1!

Helgen har som vanligt fort! Lördagen kändes som om den regnade bort. På förmiddagen var MP och jag och hälsade på hos Tygelsjö hunddagis, där vi ska lämna Eyla en vecka i sommar. Vi blev mycket imponerade av hur det såg ut och B, som driver stället, var jättetrevlig! Så det kommer nog att blir bra, det är jag övertygad om.

Efter besöket på hunddagiset, åkte vi och hälsade på MP pappa på Tygelsjö gården och därefter åkte vi hem och städade. Det kändes som om lördagen regnade bort. På kvällen blev det i alla fall mys framför TV:n med Melodifestivalen. Och det blev min favorit Loreene som vann! Men det har väl inte undgått någon, eller hur?

I dag söndag, vaknade vi till strålande sol. På morgonrundan med Eyla, hade jag kameran med mig. Och här kommer en del foto som jag tagit:
Talgoxe

Talgoxe

Talgoxe

Gråsparv

Grönsiska

Ringduva


Just nu märker ni väl att jag är överförtjust i att fotografera fåglar!

Inga kommentarer: