torsdag 15 mars 2012

Träning igen!

Avslutade denna torsdag med att kämpa mig igenom 45 minuter på crosstrainern. Efter passet märkte jag att det var en liten, liten pöl under crosstrainern. Det var som jag hade svettats! Ha,ha, gissa om jag känner mig jätteduktig?

Eftermiddagen gick fort idag. Vi har haft lite mer att göra, men inte mycket. Suck! Men tyvärr styr vi ju inte över när kunderna ska skicka in order till oss.

MP har köpt lite medicin till Eyla på apoteket. Dels har han köpt avmaskningsmedel för det lär hon behöva efter allt hon mumsar på ute, fågelbajs, kaninbajs, kattbajs...gott eller hur?

Sen har han köpt något för hennes diarré, som hon som hon ska ta ca 3 dagar. Hon fick ingen frukost i morse och jag kokade ris till henne som hon fick i kväll. Jisses, vad hungrig hon var! Hon slickade och slickade och slickade i skålen. Hon ska få ris i morgonbitti med. Håll tummarna att magen lugnar sig så vi får SOVA!

Inga kommentarer: