onsdag 7 mars 2012

Otroligt trött!

Det har verkligen varit en jobbig dag! Känner mig helt slut i huvudet. Så otroligt mycket att göra på jobb och det blir nog en sådan dag i morgon också. GB ska vara ledig i morgon, så det blir ytterligare en dag med bara ME och jag. Men det funkar jättebra! Vi jobbar på så gott vi kan!

Nu i kväll fick jag åka med MP hem och det är skönt att slippa ta bussen. Men i morgonbitti är det dags att bussa igen. Det är helt ok så länge man kan lyssna på sin bok! Och sova lite...

Ikväll var det träning igen som stor på schemat. Denna gång var det rörelserna från min bok. Jag gillar dock att träna på crosstrainern mycket mer än rörelserna, men man måste variera sig, eller hur?

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag koppla av från  framför TV:n.

Vi är förresten hundvakt till Chiefen. M har åkt till Svalöv för att hämta R. Hon har varit i Kolmården i tre dagar med sin skola och hon vet inte om att M ska hämta henne, utan tror att hon ska ta bussen hem. Hon blir nog glad att slippa åka buss så sen, för hon är inte i Svalöv förrän vid 21-tiden i kväll.

I morgon är det torsdag. Helgen närmar sig med stora steg. Det har varit en tuff vecka, så jag längtar att få ta det lugnt och inte göra någonting alls.

Inga kommentarer: