fredag 2 mars 2012

Avklarad!

Så var utbildningen avklarad och jag klarade den! Jag gillar verkligen vårt nya datasystem som vi kommer att gå över till. Det tilltalar mig rent logiskt och layoutmässigt! Längtar till vi kan börja med det, men tyvärr är det uppskjutet en månad. Men på måndag kommer vi att kunna få tillgång till träningsprogrammet på vår egna datorer och jag kommer att kasta mig in i det!

Jag gillar det här med att lära mig nya saker och just nya dataprogram får mig till att ...ja, vad ska man säga? Komma igång! Förstår ni hur jag menar?

Idag är det fredag och just nu sitter jag och tittar på den sista matchen i grundserien mellan Malmö Redhawks och Almtuna. Det är sista perioden och det står 0-0. Och för att kunna gå vidare till playoff måste Malmö vinna på full tid. Vilket jag inte tror att de kommer att göra....

Inga kommentarer: