måndag 5 mars 2012

Träning och nackspärr!

Eftermiddagen på jobb blev definitivt INTE lugn, det kan jag lova. Helt otroligt, det var som att öppna en vattenkran. Telefonen ringde och det bara dröste in med order. Jag och ME lade order så fingrarna glödde! Men hellre att vi har det så, än att det är lugnt. Tycker jag i alla fall.

Det blev till att ta bussen hem i kväll. Nästan hemma mötte jag MP som skulle gå kvällsrundan med Eyla, så jag hängde på. Efter det var det dags att åka till Maxi för att veckohandla.

När vi hade kommit hem, packat upp och ätit var klockan 19:30. Stod i valet och kvalet om jag skulle träna eller inte. Har nackspärr och riktigt duktigt ont. Men envis som jag är, blev det rörelserna ikväll. Aj, aj vad det gjorde ont! Men nu har jag duschat och smörjt in mig det ett liniment som luktar äckligt! Och snart är det dags för sängen.

Inga kommentarer: