söndag 4 september 2011

Första veckan

på jobb efter semester, har gått med racer-fart. Kul att vara tillbaka, men otroligt mycket att göra.

Måndag, tisdag och onsdag har bara inneburit jobb. På kvällarna efter jobb, har vi faktiskt inte gjort så mycket, för man har varit ganska trött.

I torsdags blev det dock en liten annorlunda arbetsdag. Jag var nämligen på kundbesök på SSAB i Oxelösund. Kl 03.30 ringde min klocka och det var bara till att gå upp och göra sig färdig. 04.30 körde MP mig in till Centralen. 05.17 gick X2000 till Norrköping där jag byte till tåget mot Nyköping. I Nyköping hämtade min arbetskollega ME upp mig och vi körde mot Oxelösund. Det var kvartalsmöte och det var otroligt kul att få träffa de personer jag pratar i telefon med varje vecka. Jättekul och intressant!

Efter mötet blev det lunch på Sailor i hamnen och sen visade ME mig runt i Nyköping. Han bjöd på fika och 15.45 gick tåget mot Norrköping för byte igen till X2000. Tåget stannade i Malmö kl 19.55. MP var jättegullig och hämtade mig så jag slapp sitta på bussen.

I fredags var det dags att jobba igen och det var en otroligt lång dag. På kvällen var M, R och Chiefen och hälsade på.

I går lördag, var MP, A M,R o jag på IKEA och idag har M, R och Chifen varit här. R fyller 21 år idag och vi har ätit fondue. Så vi är verkligen mätta och belåtna.



Grattis igen R!

Inga kommentarer: