fredag 30 september 2011

Fredag=FREDAGSMYS

Detta är fortsättningen på morgonens inlägg. Dagen har gått jättebra. Stämningen har varit i topp på jobb och vädret har varit helt UNDERBART! Det var rena sommarkänslan när jag gick ut på middagen. Uteserveringarna på Lilla Torg var fullsmockade!








När vi äntligen kom hem, var det till att ge sig ut med Eyla och iväg till vårt kebab/pizzeria som heter Huses. Vi hade bestämt redan igår, att det skulle bli kebab idag. Och hur går det nu ihop när man viktväktar för min del? Jo, jag hade kollat upp att en kebab i pitabröd "kostar" 26 points och jag har 29 till mitt förfogande varje dag. Sen har jag ju min veckobonus. Jag löste det så här.



Frukost: två bananer och keso med kanel = 2 p



lunch på purjolök,tomat, gurka, zucchini och sallad= 0 p




kebab i pitabröd=26 p =FREDAGSMYS

Inga kommentarer: