onsdag 28 september 2011

Träning!

Efter en ganska hektisk dag på jobb, var det skönt att träna extra hårt i kväll!

Jag har ju berättat tidigare att jag har en enkel cross-trainer, som jag "springer" på. Ja, jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara det annars. Men springa är nog det rätta eller åtminstone det jag tycker är den bästa förklaringen.

Och jag höll på hela 35 minuter i snabbt tempo. MP skrattade och sa att när jag tog i, var det som om cross-trainern hoppade! Tufft var det i alla fall!

Annars har jag faktiskt hållit på lite med bloggen. Ni ser den lilla gröna "knappen", nästan längst upp till höger? Jag har anmält mig till något som heter Blogtoplist, som ska vara ett statistik/räkne program för hur många besökare man får på sin blogg. Ska bli spännande att se om det fungerar.

Nu är det snart dags att hoppa i säng!

Inga kommentarer: