torsdag 15 september 2011

Det blev en

dag hemma i sängen med feber, huvudvärk, öronvärk och halsont. Tråkigt, tråkigt, tråkigt!


Börjar bli trött att bara känna mig bra då och då och och att ständigt ha ont i halsen eller öronen. JAG VILL INTE!


Usch det blev ett gnäll-inlägg och det är ju inte så roligt att läsa sådant, men ibland måste man få tycka synd om sig själv.


Inget roligt att berätta? Jo, jag har börjat läsa en bok som heter "Elsas mode", skriven av Sofi Fahrman. Brukar egentligen inte läsa chiclit-böcker, det här är min första. Och jag gillar den! Den är så roligt skriven, men ändå så detaljrik så man nästa får känslan av att vara med. Och det i mitt tycke är bra om en bok kan få mig att känna så, även om jag egentligen tycker att handlingen är sådär. Har ni inte läst den, så gör det!




Inga kommentarer: