måndag 29 augusti 2011

Den obligatoriska

helg-sammanfattningen kommer här:

Fredagen, gjorde jag ett besök hos frisören. Det blev både klippning, färgning och lite slingor. Som vanligt blev jag nöjd.

På eftermiddagen cyklade MP och jag ner en runda på stan. Vi har haft vår årliga Palmfestival. Vi gick runt lite, drack lite öl och åt nachos med kyckling på en ny öppnad restaurang som heter Favorit Helt klart godkänt! Gillade maten jättemycket!

Lördagen var vi hundvakt till M och R, så att de skulle få en chans att gå ner på festivalen. Inte lätt att ha en liten valp med sig. Som alltid är det underbart roligt att passa Chiefen. Sen på kvällen var det meningen att vi MP, A och jag skulle dit och lyssna på Swingfly, men vädret var jättedåligt. Så det blev en pizza i hemmets lugna vrå.

I går söndag, sista semesterdagen, blev en lång slapp dag. Senare på kvällen åkte MP och jag ut till Albäck. Fy vad det var höstlikt! Men vi hade tur att få syn på vår lilla rådjurs-get med sina två kid. Inga bra bilder alls, men roliga att ha!







Man kan ju undra om hösten redan är här. Usch!



Så var det dags att börja jobba idag. Det har varit mycket, men det är alltid lika kul att komma tillbaka. Speciellt när alla är så trevliga och tycker det är kul att ses igen. Jag gillar verkligen mitt jobb!

Inga kommentarer: