söndag 30 augusti 2009

Så fort

den här helgen har gått! Känns som om det var fredag precis och nu är det söndag... suck!

Men det har varit en händelserik helg. I fredags hämtade MP mig på jobb, vi åkte hem, bytte om till mc-kläder och tog Suzukin och åkte till Malmö, lämnade Suzukin där och åkte hem med SKÖNHETEN! Tyvärr hade inte toppboxen kommit, men vi valde ändå att köra hem med den. Toppboxen kommer nästa vecka, så vi får den monterad då. Visst är den fin?



I lördags var vi iväg på diverse ärenden och bl a köpte jag en ny bäddmadrass och kudde. Var och tittade i en Sova-butik en Tempurmadrass. Så otroligt dyra, ca 6000:- för en bäddmadrass och en kudde. Så istället gick jag in på Jysk och köpte deras märke Sensus, det blev 2300:- för en bäddmadrass och en kudde. Sensus är ungefär samma som Tempur, men betydligt billigare.

Senare på kvällen träffade vi våra vänner B och A nere på Palmfesitvalen, gick runt lite bland stånden, åt en bit mat och drack lite öl. Det är alltid lika roligt att träffa B och A. Synd bara på vädret, det blåste och var riktigt kallt.

I dag söndag, har vi varit och handlat inför veckan, var också inne på Jysk igen och beställde en ny säng och var och hämtade min dotter, som ska vara hos oss en vecka nu. Ska bli mysigt att få rå om henne en hel vecka!


Läste förresten precis Kvällsposten, att nattklubben Swing Inn i Malmö, inte släpper in folk som är tatuerade! Fruktansvärt tycker jag, prata om diskriminering! Egentligen skulle man anmäla dem... Vad blir nästa steg, att de som är rödhåriga eller de som färgar håret inte får komma in? Egentligen skulle nattklubben bojkottats, tycker jag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wauw! Vilken fin motorcykel! Han kör försiktigt va? undrar Tant D

Tant A sa...

Ja, visst är den fin? Och jag lovar, han kör väldigt försiktigt.... :-)