fredag 21 augusti 2009

Mitt första försök...




till att blogga börjar .....nu!

välkomna ni som har hittat hit.!

Upptäcker genast att det är inte är så enkelt, som jag trodde. Jag har gått och funderat ett tag på det här med att börja blogga och när jag väl nu har tagit mig igenom inloggningen , hitta på ett namn på bloggen, inställningar osv, så sitter jag här med .....idétorka! Visst kan jag dela med mig av mig själv, mina intressen, vad jag gillar att läsa och lyssna på för musik, men allt det andra då? Hur ska jag kunna skriva något som andra kan vara intresserade av, tycka är roligt, sorgligt, skratta åt, ta till sig, både positivt och negativt? Nåja, jag lär mig väl under resans gång... och den har ju börjat nu.


Men nu är det fredag och sista dagen på en fyra veckor lång, härlig semester. På måndag börjar allvaret, då är det dags att börja jobba, suck! Men måndag är måndag och det är två och en halv dag dit. Nu ska jag njuta av en härlig helg med min familj.











4 kommentarer:

Mats sa...

Lycka till!

M

Tant A sa...

Tack! Det kan behövas :-)

Anonym sa...

En tant till! Välkommen till den här "världen"!
Hälsar Tant D

Tant A sa...

Man niger och tackar!