torsdag 15 juli 2010

Ytterliggare en dag

på "djungelkontoret"... Men det har varit mycket lugnare på telefonen idag. Och fast vi håller på att smälta bort, så har vi många goa skämt mellan oss. Det känns så jättekul, att man har kommit sina nya arbetskamrater så nära inpå livet, att man kan skämta hejvilt med dem nu! Jag älskar att lära känna nya människor!!

Idag var det jag som fixade middagen här hemma, Det blev asiatisk quinoagryta med kyckling. Mycket gott!

Sitter just nu med en fruktansvärd huvudvärk, som dånar på utav bara den. Antingen är det värmen, eller så har jag druckit för lite vatten. Fast jag har ont i bihålorna också...det känns som om de skulle sprängas. Men jag är inte täppt i näsan, så det kan inte vara bihållsinflamation. Konstigt eller hur?

Ska jag berätta något för er? 2011 ska jag byta efternamn...

Inga kommentarer: