måndag 12 juli 2010

Första dagen på jobbet

har varit.....varm och intensiv. 254 mail efter tre veckors frånvaro... Ja, det gjorde att jag hade lite att göra de första timmarna. :-))

Annars har det gått bra tycker jag. Hade bara natten inte strulat så mycket, med värmen och åskan och en åskrädd hund, så kanske jag hade varit lite, lite piggare i morse. Men hundstackaren kan inte hjälpa det och jag kommer nog att sova bättre i natt...hoppas jag.

Kom hem till en god middag, pannkakor med bacon, lök och glass och sylt för dem som det önskade. Härligt med huset fullt av ungdomar! Fast disken fick jag ta hand om.....jag var den ende som inte hade gjort någon "hemsyssla", har ju bara jobbat... ha, ha!

Nu kallar duschen, sen lite avkoppling på balkongen med korsord och sen kallar sängen...

Inga kommentarer: