tisdag 20 juli 2010

Styrketräning!

Det har min dotter och jag ägnat åt oss i kväll. I vår bostadsrättsförening har vi en träningslokal som man får lov att utnyttja. Där finns det en skivstång med vikter, en motionscykel och ett hemgym. Riktigt fint, faktiskt.

Så där har vi varit nästan en timme och tränat. Kommer nog ha träningsvärk i morgon, fast vi var noga med att stretcha.

Tanken är väl att vi ska fortsätta med detta, hur ofta vet jag inte. Men kul var det!

På jobb har allt gått som vanligt, men har haft en hel drös med snabborder som skulle iväg. Brått, brått, brått som bara den. Men det fixade sig bra!

I kväll blir det till att titta på tv:n. Morden i Midsommer, får jag inte missa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dags att uppdatera din "om mig"
Älskar dig jätte mycket

Tant A sa...

Ja, du har så rätt så......

JÄD!