söndag 11 juli 2010

Sista dagen...

på min semester. Tre veckor har gått fort och nu återstår det att jobba i fem veckor innan det är dags med semester igen vecka 33. Lång tid dit känns det som...

MP har semester nästa vecka också och det är kul för honom, för hans dotter I och hennes pojkvän J kom från Stockholm idag och ska vara här två veckor. Härligt!


Det har dröjt länge innan jag har tagit mig i kragen och börjat blogga igen. Det har varit intensivt på jobb, studenten och semestern kom emellan och datorn pajade igen. Så den fick lämnas in igen. Men nu fungerar den perfekt tycker jag!


Studenten var perfekt, inte vädret, men allting annat. En underbar dag! Kändes underbart att få se sin son med den vita studentmössan. Och stilig som bara den var han i sin fina kostym. Ja, jag vet, det tycker en mamma alltid... :-).


Och nu så arbetar sonen för fullt. Fick sommarjobb på samma ställe som han har praktiserat på hela våren. Och inte nog med det, han kommer att få fast anställning efter augusti! Behöver jag säga att jag är både lättad och stolt?


Vad jag har pysslat med på min semester, kommer jag att blogga om längre fram. Det blev en vecka till Santorini i alla fall med vännerna A och B och det var en helt fantastisk vecka. Bilder och mer resefakta kommer som sagt var längre fram. Men redan nu kan jag säga, har ni möjlighet, res dit!


Måste erkänna att det är roligt att ha börjat blogga igen....



Inga kommentarer: