måndag 19 juli 2010

Nu var

måndagen också över.....

På jobb har det ringt lite mer än det gjorde i slutet på förra veckan. Men på måndagar brukar det vara mycket på telefonen, så jag hoppas att det lugnar ner sig lite längre fram.

I morse var det premiärtur på min "nya" cykel. Den är helt annorlunda än min gamla, styret är platt och jag sitter mer framåtlutad. Min son sänkte sadeln till mig i går kväll, men han får nog höja den lite, lite ikväll. Jag får testa mig fram. Men jag gillar den. Saknar bara en cykelkorg, men jag köper mig nog en om ett tag och sätter på cykeln.

Idag var det tvätt dag, så sonen, hans flickvän och min dotter har fixat det. Och jag kom hem till färdig middag också. Kåldolmar med lingon och potatismos. JÄTTEGOTT!

Men jag har inte legat på latsidan. Jag har både varit ute med Eyla på kvällsrundan OCH har diskat. Så det så! :-).

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen blir jag nog sittande med en bok tills det är dags att lägga sig.

Inga kommentarer: