söndag 6 december 2009

Paranormal activity....brrr!

En riktigt läskig film! Har ni inte sett den, så försök göra det. Men är ni det minsta rädd av er och tycker det är ruggig med oförklarliga ting, ja då ska ni INTE se den! Vill inte här gå närmre in på vad filmen handlar om min dotter A har inte sett den, så jag vill hon själv ska bilda sig en uppfattning om den.

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort. Fredagen gick bra på jobb, lagom mycket att göra och kunde faktiskt med gott samvete gå 15.00. Den här helgen har min dotter A varit hos oss, och sonens flickvän R har också gästat oss hela helgen. Kul med så mycket ungdomar i huset! Fredagskvällen blev mys med god mat och snacks framför tv:n. Vi tittade på matchen mellan Malmö Redhawks och Mora. Mora vann tyvärr med 3-2.

Lördagen, tillbringade vi med att köra ett flyttlass till T nya lägenhet och idag söndag har vi handlat och varit och hälsat på MP pappa. Min son M har övningskört och jag måste säga, att jag tycker han är duktig!!

Ikväll har vi alltså tittat på Paranormal acitvity... och frågan är om jag kommer att kunna sova i natt...


Inga kommentarer: