måndag 1 mars 2010

Måndag...

Det blev som jag trodde och befarade. Den nya tjejen H, bestämde sig för att INTE fortsätta... Så nu står vi där, utan någon ersättare för mig och jag slutar nästa fredag. MEN som jag skrev i går, jag får överlåta det bekymret till chefen...

Annars har dagen varit ganska bra, tycker jag. Det har varit mycket att göra, men jag har tagit det lugnt. Nedräkningen har börjat..

I kväll efter middagen, drog jag på mig träningskläderna. Vår hund Eyla, följde mig som en skugga och behöver jag säga att hon blev ÖVERLYCKLIG, när jag lät henne följa med. Drygt 50 minuter var vi ute och joggade/promenerade. Vi var duktig trötta båda två när vi kom hem. Ska försöka ta den här rundan varannan kväll med henne. Vi får se hur det blir, men det var jätteroligt att ha med henne!

Inga kommentarer: