måndag 22 mars 2010

Det var ett par

dagar sen jag skrev sist, så en liten uppdatering är nog på sin plats..

Torsdagen gick i samma höga UTBILDNINGS-tempo som de andra dagarna och fredagen likaså. Men fredagen innebar också möte...först ett mellan klockan 10.00 till 11.50 och sen var det dax igen kl 13.00 till 15.45. Behöver jag säga att det snurrade ganska ordentligt i huvudknoppen, när arbetsdagen var slut..

Fredagkväll festade MP och jag till det med mat från La Empanada. Det är år och dar sen jag åt därifrån och det var jättegott!! Rekommenderar det varmt!

Lördag, städade vi och sedan lade sig lugnet. MP och jag har fått rå oss själva och det har varit underbart!

Söndagen gick i samma lugna tecken, förutom att vi veckohandlade, som vi brukar göra på söndagar...

På kvällen kom min dotter A och hon ska vara hos oss hela veckan. MP son T, tittade in om en sväng och det var kul, för det var ett tag sen han hälsade på. Min son M, infann sig inte förrän mitt i natten ( dvs strax efter midnatt...).

I dag måndag, har det varit högtryck på jobb. Vi har ju tagit över Shells sortiment på smörjoljor och i dag var det första gången de ringde direkt till oss. Så vi har haft att göra, dels med en massa säljare som har sprungit omkring oss och sen har inte Shells sortiment, de artikel- och kundnummer, som finns i vårt sortiment sen tidigare...suck! Men, men...jag tycker det är JÄTTEKUL...trots att jag ännu inte har någon dator. Ett skrivbord har jag fått, men som sagt var ingen dator och ingen fungerande telefon... Men jag lär mig en massa och varje dag är en utmaning, och det är väl så det ska vara??

Inga kommentarer: