fredag 12 mars 2010

Nu har jag gjort det!

Slutat på mitt jobb efter 23 år! Vad ska jag säga...tårar, kramar och lyckönskningar är det som har stått på tapeten hela dagen.




Gud, vad det känns inom en! Inte ånger, absolut inte, men ledsamhet, att kanske inte få träffa vissa människor igen. Och hur kommer det att kännas, att aldrig får komma dit igen, det som har varit mitt andra hem i 23år....

Nåja, efter alla tårar som har varit idag, är det nu rätt lustigt att tänka på att jag faktiskt är ARBETSLÖS.... I alla fall fram till måndagen den 15 mars, för det det är då min nya anställning träder i kraft...




2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på nya jobbet syrran!

Tant A sa...

Tack! Det börjar kännas lite pirrigt i magen, men det ska nog gå bra.... Spännande är det i alla fall :-)