tisdag 23 mars 2010

ÄNTLIGEN

har jag fått en dator och nu kan jag äntligen lägga en order . Ha, ha...på mitt gamla jobb, sa vi stansa och här säger man lägga en order. Alla ler när jag säger stansa, det är ju ett så gammalt uttryck...nåja, man lär väl sig med tiden.

I dag har vi haft möte mellan 16.00-18.00 och efter det bjöds det på buffé som företaget stod för. Vi är ett par på jobb, som bor i Trelleborg, så jag fick åka med en av tjejerna. Det var jättegulligt av henne, tycker jag.

Börjar tyvärr bli krasslig. Min son har varit förkyld och på jobb är det 2 av de nya som har varit hemma idag. Själv har jag hostat, hostat och åter hostat. Har ont i halsen och huvudet och är jättetrött. Men det är väl så det blir, när man träffar nya människor och man sitter så tätt inpå varandra, som vi gör, när vi är under upplärning.

I kväll är sonens flickvän här och nu sitter min dotter A, min son M och flickvännen och tittar på tv. MP sitter vid datorn och själv ska jag hoppa in i duschen...

Inga kommentarer: