onsdag 13 januari 2010

Tant A did it!!!


Jag fick jobbet! I morse, 09.55 ringde min mobil och det var HL från företaget, som jag har varit på intervju hos. Han frågade om jag fortfarande var intresserad av tjänsten, för han ville erbjuda mig den. Jag sa givetvis ja!! Behöver jag säga att jag svävade på moln resten av dagen?


Så i morgon kl 09.00 ska jag dit och skriva anställningskontraktet och sen när jag kommer till jobb (mitt nuvarande) kommer jag att säga upp mig. Kommer att kännas konstigt. 23 år är en lång tid, men det känns helt ok...än så länge. Kommer nog att kännas värre i morgon, när jag lämnar fram uppsägningsbrevet till chefen....

6 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS till nya jobbet !! från Annika W

Tant A sa...

Tack ska du ha! Det ska bli kul och spännande!

Anonym sa...

Ja du vet ju allt om oljor, smörjor, rengöringsmedel o likn ;-)

Anonym sa...

Ett jättegrattis till nya jobbet! Hoppas det gick bra när uppsägningen lämnades in.

Syrran din

Tant A sa...

Tack syrran!

Jodå, uppsägningen gick bra. och nu bara längtar jag....

Syrran

Tant A sa...

Tackar! Det man inte vet, det lär man sig...även om det gäller smörjoljor.... :-)