lördag 23 januari 2010

Helg igen!

Veckan som varit, har gått ganska bra, tycker jag Har kommit i gång med ju-jutsuträningen och det är så skönt. Ont i kroppen har man efter varje pass, men det är en skön smärta, man vet att man har gjort bra i från sig.

På jobb, är det faktiskt ganska lugnt. Mentalt har jag börjat ta "farväl" när jag sorterar i mina papper. Min chef hade en tjej på intervju igår, som eventuellt ska ersätta mig. Det hade varit kanon om vi hade kunnat få in någon arbetslös snabbt, som kan läras upp nu medan jag är kvar. Men, vi får se hur det går.

Just nu kretsar mycket av tankarna på vår semester. MP sitter och försöker boka till oss nu. Vi åker med våra goda vänner B och A, i slutet på juni. Vi har valt ön Santorini, vulkan ön med den svarta sanden.....

Inga kommentarer: