tisdag 5 januari 2010

Sista intervjuen...

Idag kl 10.oo var jag på sista (förhoppningsvis) jobb intervjuen. Fick träffat två trevliga damer, M-L och L, som frågade ut mig om allt och berättade lite mer ingående vad jobbet handlar om. Det var jättetrevligt och jag tyckte själv att jag gav ett positivt intryck.

På torsdag kommer HL, han jag pratade med första gången jag var på företaget, tillbaka från sin ledighet och det är han som har beslutande-rätten. Så får jag jobbet, ringer antingen han eller Proffice upp mig. Enligt M-L ska de kunna ge svar i början på nästa vecka! Hu, vad nervös jag är!!!!!

Jag vill verkligen ha jobbet, tycker att det verkar vara ett bra och varierande arbete. Och som jag skrivit innan, tror jag att jag skulle kunna klara det bra.

Visst är det en chansning man tar, att säga upp sig från ett arbete man har varit på i snart 23 år, men någon gång måste man gå vidare... Och ska jag byta jobb, är det nog dags att göra det nu, sen kan det kanske vara försent...

Nåja, nu får jag förbereda mig på en veckas väntan..... Håll tummarna för mig och önska mig lycka till, är ni snälla!

Inga kommentarer: