fredag 1 januari 2010

1 januari 2010!

Vad konstigt det känns att skriva så...2010. Ett nytt decennium... Mycket har hänt de sista 10 åren, både positivt och negativt. De första 5 åren var ganska turbulenta och det negativa hände då, medan de sista 5 åren, har varit positiva, mycket positiva!

Men nu är det dags att påbörja ett nytt decennium. Jag önskar att jag kunde få en liten, liten glimt av vad framtiden, har i beredskap för mig....

Nyårsafton, tillbringade MP och jag med vännerna B och A och deras två söner, P och J, hemma hos oss. Jag hade totat ihop fläskfilé med chili och paprika. Som förrätt hade vi avakado och som efterrätt hade vi varma päron med after eight chocklad och glass. Jag hoppas de tyckte det var gott....

I dag, nyårsdagen, har vi varit och hämtat min dotter hos hennes pappa och varit ute med hundarna på en långpromenad i skogen. Härligt väder, men kallt! Brrrr....






Kvällen kommer vi att tillbringa framför tv:n. Vi är lite trötta, för det blev ju rätt sent i natt och sen tar skogsluften ut sin rätt....



Inga kommentarer: