tisdag 21 september 2010

Så trött, så trött...

Ja, det vad jag är nu efter ju-jutsu träningen. Riktigt roligt var det och det är skönt att bli riktigt genomsvettig. Men det känns som om jag har ont i varenda led i hela kroppen! :-)

En rolig sak till som har hänt idag, förutom träningen, är att jag har blivit MENTOR! Ja, jag menar allvar. Jag ska bli mentor till en ny tjej och lära henne allt vad jag kan om datasystemet och om produkterna. Tjejen kommer från Finland, men pratar bra svenska och hon ska sitta på den finska kundtjänsten. Så jag blev alltså tillfrågad idag och givetvis sa jag ja. Jag tycker det är kul att lära ut, även om det är tufft. Men samtidigt är det nyttigt för en själv, att dra igenom grunderna igen. OCH det roliga är att jag faktiskt själv bara har jobbat där i ett halvår och räknas fortfarande som "ny". Så om ni tycker att det är ett gott betyg, på att jag gör ett bra jobb, det vet jag inte...men jag tycker i alla fall att det är det. :-)

Jag lovar att hålla er uppdaterad om mitt "mentorskap". :-)

Nu är det dags för nyheterna och sen kallar sängen!

Inga kommentarer: