söndag 26 september 2010

Ny design!

Hittade lite roliga mallar och fastnade till slut för den här. Vad tycker ni? Skriv gärna kommentarer, det är alltid kul att få kritik....

Helgen har som vanligt gått alldeles för fort.

I fredags, var MP och jag på whiskyprovning. Vår bostadsrätts förening har det ett par gånger om året. Jättekul och gott! :-)

I lördags gick MP och jag ner på stan och gjorde lite ärenden och sen tog vi det lugnt och ägnade kvällen att titta på TV.

I dag söndag, var vi på kyrkogården och tände ett ljus. Om min pappa hade levt, hade han fyllt 81 år. Saknar honom så mycket.... Efter kyrkogårds besöket, åkte vi till MP:s pappa och sedan åkte vi och handlade.

Nu i kväll, är det Morden I Midsomer igen på TV. Visserligen är det gamla avsnitt, men jag har inte sett någon av de gamla, så jag njuter av det.

Inga kommentarer: