måndag 20 september 2010

Regn, regn, regn....

Finns det något tråkigare? Usch, säger jag bara! Det blir så grått och trist, när det bara regnar och regnar och regnar. Helt otroligt vad man är påverkad av vädret.


Ja, så vaknade man då till ... samma regering som när man gick och lade sig. Med lite små, smärre förändringar. Nåja, vi får väl se vad som händer de närmsta 4 åren. Jag kan nog tycka att det var bra, att det blev en borgerlig regering ett tag till. 4 år är för liten tid, för att en regering egentligen ska kunna göra några större förändringar och se resultat. Det bästa hade varit om det hade varit val var 6:e år istället. Men det är alltså min personliga åsikt.


På jobb har det varit hektiskt! Efter en ganska så lugn period har det verkligen slagit till och det väller in beställningar. Men det är bara kul!


Nu kallar snart sängen, jag är så jättetrött i dag. Dels blev det lite sen igår och sen var det ett gäng killar som stod nere på gatan och höll ett himla liv. Fast vi stängde fönstret, så hördes det ändå. Jag brukar inte vara gnällig och reagera, men det här gänget var verkligen HÖGLJUDDA!


Inga kommentarer: