onsdag 29 september 2010

Halva veckan

har gått nu. Bara två dagar kvar till helgen.

Måndag, tisdag och idag onsdag har varit kaotisk på jobb. Otroligt mycket att göra, mycket att bita i, men jag tycker det är så jättekul fortfarande! Jag stortrivs, fast det är hektiskt! Njuter av fulla muggar och tycker dagarna bara flyger iväg.

I går var det min käre sambo som höll i ju-jutsuträningen och det känns i armarna idag! Har en sådan fruktansvärd träningsvärk så jag knappt kan lyfta dem. Bra jobbat, MP! :-)

Annars går allt i sin gilla gång här hemma. Fick precis redan på att min käre son har skaffat sig Facebook. Han som har varit en sådan motståndare till det. Jag har det själv, men är bara inne där periodvis. Jag både gillar det och inte gillar det.... Svårt att förklara.

Inga kommentarer: