måndag 1 februari 2010

Ja, se det snöar,

ja, se det snöar, det var väl roligt, hurra? Eller, är det verkligen det?

Här i Trelleborg, har det verkligen varit KAOS. Inte kan man säga att snöröjningen har fungerat, men det kan man förstå, för det har verkligen snöat MYCKET. Det ÄR vackert, underbart med snö...men det ställer till alldeles för mycket problem för att man egentligen ska kunna njuta. Men vackert, ja det tycker jag i alla fall!





Så den här snöhelgen, har inneburit små "lagom"-turer med hundarna. Någon längre har man inte kunnat/velat ta. Bilen är insnöad och ingen normal människa ger sig ut på vägarna ,om man inte behöver göra det. Sen är det så otroligt halt under all snö... Men, hundarna har njutit och det har varit kul att vara ute med dem. Speciellt den lilla, E, hon har spanat på fåglar hela helgen verkar det som.



Vad är det för något...spännande?




En rödhake!!




Titta husse och matte vad jag hittade....en koltrast! Den vill jag ha!

Nu är det måndag igen och framför mig har jag en låååång vecka. MP ska nämligen till Växjö och kommer inte hem förrän på fredag. Suck! Kommer att sakna honom så mycket......

Inga kommentarer: