söndag 14 februari 2010

En liten

sammanfattning av helgen kommer här...

Fredag, var både min dotter, son och sonens flickvän hos oss. Vi åt gott och myste framför tv:n.

Lördag, var vi inne en runda på Nilssons Möbler i Svedala och tittade på ett nytt vitrinskåp. MP samlar på whisky och jag har börjat samla på rum (gott gottigottgott). Men mina rumflaskor får inte plats i det vitrinskåp vi har nu, så därför behöver vi ett större, ha, ha. Och vi hittade ett jättefint, som MP ska hämta hem på måndag.

Vi passade också på att storhandla, vilket vi vanligtvis brukar göra på söndagar....

Söndag, en dag som vi tar det lugnt. Sonen var uppe tidigt och var ute med hundarna, så MP och jag kunde sova lite längre. Sonen var också och köpte frukostbullar till oss och goda vanilj-hjärtan till eftermiddags fikat! Mums!

Jag har också blivit med FACEBOOK! Min dotter har hjälpt mig. Tack för ditt tålamod A!

Många av mina arbetskamrater har tjatat på mig och sagt att jag måste ha det, för de vill ha kontakt med mig, när jag har slutat. Många av oss har ju arbetat ihop i över 20 år, så det är ju svårt att bryta kontakten. Och tack vare Facebook, kan vi ju nu hålla lite koll på varandra.... :-).

Idag är det ju ALLA HJÄRTANS DAG, så till alla jag känner vill jag ge er ett bamsehjärta!


Inga kommentarer: