söndag 7 februari 2010

Helgen

har gått i tystnadens


....och hostandets tecken.




Jag har en sådan träningsvärk efter allt hostande, så det känns som om jag har gått en match med en sumobrottare.






MP och jag har tagit det lugnt, tittat på film, spelat Molehill (jag, inte MP ha, ha) och bara slappat. Skönt och välbehövligt!

I morgon är det måndag och jag har bestämt mig för att ta en tyst dag hemma i morgon. Har mailat min arbetskamrat K som tyckte jag gjorde rätt. Jag är ju sjukskriven till torsdag, men hade räknat med att kunna jobba i morgon. Men min kropp och röst säger något annat. Så jag gör nog rätt i att lyssna på den....

Så en tyst dag blir det i morgon, så får jag se hur jag gör på tisdag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk vad svårt din storasyster har att föreställa sig sin lillasyster ...TYST ?? :-)
Är det möjligt :-) Krya på dej! Kram

Tant A sa...

Ja, svårt har det varit, må du tro! Munnen glappar ju alltid...ofast...mycket! ha, ha
Krya på dig själv och ta det försiktigt, nysydd som du är!