måndag 24 maj 2010

Dagarna flyger

iväg, tycker inte jag hinner med så mycket mer än att jobba, jobba, jobba och åter jobba. Men fortfarande tycker jag det är lika roligt och tur är väl det :-).

Vad har hänt sedan sist...inte mycket egentligen. Studenten börjar närma sig med jättekliv. Idag var jag och beställde smörgåstårta och i lördags var vi över i Danmark och köpte hem lite öl och annat smått och gott!

Den här veckan är MP i Blekinge och kommer inte hem förrän på torsdag. Suck! Som tur är har jag både min son och dotter här. Den här veckan kommer också sonens flickvän R, att vara här några dagar. Och fortfarande är katten Gibson och fågeln Fille. Det går faktiskt riktigt bra med Eyla (hunden) och Gibson.

Blev ledsen igår. Startade min dator och tänkte sitta lite med den på balkonen, i den underbara värmen. och vad hände.... jo, skärmen var helsvart! Datorn startade, men skärmen förblev nattsvart. Som tur hade jag ett års garanti på den. Köpte den på Maxi för 3000:-, förra sommaren Så MP och jag åkte till Maxi och jag fick lämnat in den. De ska skicka den på "lagning" idag och det kan ta upp emot två veckor innan jag får den...om jag får den... :-(. JAG SAKNAR MIN DATOR!!!!!!!!!!!

Nu ska jag sortera tvätt. Sonen har haft tvätten på sin lott idag, dottern har haft hand om Eyla och jag fixade maten (hemlagad pizza) och stod för disken.

Men som sagt var, nu ska tvätten sorteras....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är det bästaste. Älskar dig!

MP

Tant A sa...

Och jag älskar dig!!